Please update your Flash Player to view content.

Slijedom vina - naše akcije

Tražilica


Najbrojniji Summit do sada nadmašio očekivanja

Odlična organizacija i mjesto susreta za koje se nadamo da će postati tradicija – gotovo jednoglasno su se složili brojni sudionici i govornici drugog FMCG SUMMITA koji se održao u Hypo centru Zagreb. Više od 400 sudionika i gotovo 20 govornika posjetilo je i odlično iskoristilo drugi FMCG SUMMIT u Zagrebu.

Zagreb, 20. listopada 2016. – Drugi FMCG SUMMIT u Zagrebu održao se 20. listopada u Hypo centru Zagreb i oduševio uistinu velik broj sudionika, ali i govornika. Konferencija namijenjena trgovini i robi široke potrošnje, na jednom je mjestu okupila velik broj trgovaca, proizvođača, distributera, malih OPG-ova, managera i upravitelja uspješnih hrvatskih tvrtki, koji su na jednom mjestu mogli čuti sve o trendovima i inovacijama unutar FMCG sektora.

Oduševljenje konferencijom nisu krili ni brojni sudionici koji su s velikom pažnjom slušali govornike, ali i svojim pitanjima i iskrenim interesom sudjelovali u konstruktivnim raspravama.

Odlična organizacija i mjesto susreta za koje se nadamo da će postati tradicija – gotovo jednoglasno su se složili brojni sudionici i govornici drugog FMCG SUMMITA koji se održao u Hypo centru Zagreb. Više od 400 sudionika i gotovo 20 govornika posjetilo je i odlično iskoristilo drugi FMCG SUMMIT u Zagrebu.

Da će do pomaka u FMCG sektoru zasigurno doći, svjedoče i brojna poznanstva i odličan networking do kojega je došlo.

Nadamo se da vas je konferencija obogatila za bar jedan koristan poslovni savjet, primjer dobre prakse ili informaciju koja može unaprijediti vaše poslovanje. Ako je tako, pridružite nam se i sljedeće godine, a nestrpljivima preporučujemo posjet beogradskom FMCG Summitu za mjesec dana. Doviđenja i sretno u poslovanju do FMCG Summita Zagreb 2017.!, kao zaključnu poruku događanja iznio je Aljoša Parotat, direktor časopisa InStore.

 

Kompanije koje su sudjelovale na drugom FMCG Summitu u Zagrebu:

A.B. inženjering d.o.o., Adria Snack Company d.o.o. Advans d.o.o., Albidus d.o.o., Alca Zagreb d.o.o. Alufix d.o.o., Arbona d.o.o., Atlantic Grupa d.d., Beiersdorf d.o.o., Belje d.d., Billa d.o.o., Biovega d.o.o., Bipa d.o.o., Bolton Croatia d.o.o., British American Tobacco, Cards print d.o.o., Carlsberg Croatia d.o.o., DigBIZ d.o.o., dm-drogerie markt d.o.o., Dr. Oetker d.o.o., Dukat d.d., Dunya Kebab d.o.o., Dygit Consultancy d.o.o., Ekonomski fakultet, Envy, ES System K Balkan d.o.o., Everet d.o.o., Focus, Franck d.d., G3 Spirits d.o.o., Gfk, Globaldizajn d.o.o., Gogreen tržnice d.o.o., Good Spirit d.o.o., Green and more, Hanza Media d.o.o., Heineken Hrvatska d.o.o., Hendal, Henkel Croatia d.o.o, Heraklea d.o.o., HON-ING d.o.o., IFCO Systems Croatia d.o.o., IGD, iNeo d.o.o., iNovine d.d., Integra znanja d.o.o., Ipsos Puls, Istarski supermarketi d.o.o., Jadranka trgovina d.o.o., Jamnica d.d., Karmel d.o.o., Konzum d.d., KTC d.d., LIFE, Logistika Violeta d.o.o., Magdis d.o.o., Majop d.o.o., Media polis d.o.o., Mediana, Meteor d.d., METRO Cash & Carry d.o.o., Mladina d.d., MPG d.o.o., Müller trgovina Zagreb d.o.o., MultiPlus Card d.o.o., Nielsen, Ogopogo d.o.o., Olival d.o.o., Orbico d.o.o., Panteon Plus d.o.o., Philip Morris Zagreb d.o.o., Podravka d.d., Pristop d.o.o., Promo.fil d.o.o., Promocija Plus d.o.o., Reckitt Benckiser d.o.o., Red Bull Adria d.o.o., RetailZoom, Reviso d.o.o., RIT - Rochester Institute of Technology, S.C. Johnson, Satelit-tbm d.o.o., SOBOČAN-interijeri d.o.o., Spark promotions, Storck Croatia d.o.o., Studenac d.o.o., Sveučilište Libertas, Symphony EYC d.o.o., Špica sustavi d.o.o., Teledom d.o.o., The Continuity Company AG, Tisak d.d., Uxor grupa d.o.o., Van Caem Europe, Veleučilište Vern, Vivera d.o.o., Zagrebačka pivovara d.o.o., Ziggi d.o.o., ZŠEM, Zvečevo d.d., Žito d.o.o.

MAM-VIN d.o.o.  |  10 110 Zagreb, Hrvatska  |  Selska Cesta 41  |  tel/fax: +385 (0)1 36 37 944   ;  +385 (0)1 77 93 700